יום ראשון, 1 בינואר 2012

שנה חדשה בפתח

החודשיים האחרונים היו מסע ברכבת הרים. מסע רצוף עליות ומורדות, שינויים והתפתחויות.בסוף נובמבר עלה לאוויר "מרמלדה מרקט",  מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה. גם אני פתחתי שם חנות, מקום שמאפשר לי סוף סוף להציג בצורה מסודרת את כל הפריטים שאני מייצרת.
אז מי שעדיין לא ביקר בחנות מוזמן לבקר כאן. וגם במתחם "מרמלדה מרקט" המקסים, מבטיחה שלא תוכלו לעמוד בפני כל השפע המעוצב הזה... ראו הוזהרתם!

כך נראית החנות שלי במרמלדה

לכבוד השנה שהסתיימה לה ממש עכשיו  וזו שרק התחילה אני יוצאת במבצע על כל המלאי הקיים. כל הפריטים שנשארו ימכרו בשבוע הקרוב בהנחה של 20% ממחיר המחירון. המכירה היא לשבוע הקרוב בלבד ותסתיים ביום שני ה- 09/01/2012.  


הפריטים שנשארו במלאי: 1. מדף צלחות תכלת (1 במלאי), 2. מדף תבלינים עם תלייה בירקרק (1 במלאי), 3. מדף קלאסי עם תומכים ותלייה , כולל עיטור לב, בתכלת (1 במלאי), 4. ארגז של פעם עם גלגלים ועליו כיתוב "stuff" בבז' (1 במלאי), 5. ארגז קטן של פעם, ללא כיתוב (2 בורוד וכן ריבועי: 1 בורוד ו-1 בתכלת), 6. מדף צנצנות אפור (1 במלאי), 7. ארגז צעצועים עם כרית ישיבה בלבן, הכרית בפסים לבן-נייבי (1 במלאי), 8. מדף תצוגה קטן (במלאי- 1 צהוב, 1 ירקרק). שימו לב כי ייתכן שוני בין המופיע בתמונה לפריט שנותר במלאי. כמו כן נותר במלאי תאטרון בובות אחד בלבן עם וילון מפוספס אדום-לבן וכן 3 מדפים קטנים בירוק, תכלת וורוד. לפרטים נוספים ניתן כמובן לפנות אלי בכל ערוץ תקשורת שתבחרו.

וקצת על מה שקרה בחיים הפרטיים שלי (כי אני הרי לא באמת יכולה להתאפק...): בתחילת דצמבר חגגנו יום הולדת 6 ליונתן, הבן הבכור שלנו. נושא המסגרת הנבחר היה אבירים. הכנו הזמנות מתוקות על פי אימג' שמצאנו באינטרנט, האביר הזמין עוגת טירה (שגם אותה מצאנו באינטרנט... תודה לאל על גוגל!), אירגנו את כל חומרי היצירה ליצירת מגן וחרב לכל אביר או אבירה שיגיעו וזהו. היה מקסים ומתיש. הילדים ויונתן בראשם נהנו ביותר, אנחנו סיימנו את סוף השבוע הזה די גמורים... אבל מה לא עושים בשביל לשמח את ילד יום ההולדת:

ההזמנה
העוגה, הקאפקייקס וקצת מהג'יפה שאחרי



ולבסוף חתן השמחה, תודו שהוא נראה מרוצה...
זהו, מאחלת לנו שנה טובה, מאושרת ומוצלחת של הרבה עשייה, התפתחות אישית והגשמה.
עד הפעם הבאה,
חגית




4 תגובות:

  1. מזל טוב לאביר המקסים!!!

    האם המבצע תקף גם בחנות מרמלדה?

    השבמחק
  2. כמה יופי ושמחה!!!!
    ילד מקסים וכמובן גם התוצרים האחרים! ;-)

    השבמחק
  3. יומולדת שמח לברנש המאושר!! איזה יופי של יומולדת ושיהיה בהצלחה במרמלדה - התוצרים שלך יפיפיים!!!
    שולי

    השבמחק
  4. מקסים. הרבה מזל טוב. גם אני רוצה!!! זה רק מוכיח שילדים יכולים ליהנות גם בלי טלוויזיה, מחשב ותוכניות כמו קופיקו
    ובובספוג וכדומה ולעשות כיף.

    השבמחק