יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

חנות אחת, חודשיים וקצת ואין סוף חוויות... חוזרת לעניינים ואל הבלוג הנטוש שלי

את הילה סגל הכרתי במרץ האחרון. שתינו השתתפנו במכירה לקראת פסח שערכה נתנאלה ובתור שתי ה"ירוקות" היחידות במכירה החיבור בינינו היה טבעי. להגיד שהיה בינינו קליק מיידי יהיה understatment  של החיים.
הילה בדיוק עשתה סוויץ' בחיים והתחילה עסק חדש לבגדי ילדות, Noya design for girls, חלום שלה שממש היה צריך כבר להתגשם,
אני אז עוד הייתי שותפה ב"תלתן" ושתינו עשינו יחד את צעדינו הראשונים בעולם הסיילים השווים. 
מאז קרו כמה דברים... אני יצאתי לדרך לבדי והילה החליטה לעשות צעד מדהים ואמיץ ולהרחיב את המותג שלה לעולם הילדים (הזכרים...) ולפתוח חנות, ראשונה מתוך רשת- אני מאמינה, בה תמכור את העיצובים המקסימים שלה. 
החיבור שלי לחנות  החדשה של הילה התחיל מהצעה לעשות את המידוף לחנות. אני חייבת להודות שבהתחלה גם משימה כל כך הגיונית נראתה לי מאיימת ולא מיד נענתי לאתגר. אחרי כמה ימים של התלבטויות, התחבטויות ובעיקר חשש מהאחריות הגדולה שתיפול בחלקי אם אקח על עצמי את המשימה, החלטתי להענות בחיוב. אין לי מושג ברור איך הדברים התגלגלו משם אבל מהר מאוד עברנו לדבר על הסיפור מאחורי החנות ועל העיצוב כולו. לא עבר שבוע וכבר ישבתי על סקיצות, תוכניות ופלטת צבעים. הילה ואלעד (בן זוגה המקסים והשותף) חיפשו וחיפשו עד שמצאו חנות קטנה בקניון רננים שאז עוד היתה חלל אפל וכהה ששימש אכסניה לחנות תכשיטים ותיקה. המיתוג החדש החל רוקם עור וגידים וגם אני כבר עבדתי במרץ על התוכניות, המידוף ובהמשך גם על כל מלאכת השיפוץ.
Noya&Tush הוא בוטיק בתוך קניון. עולם קסום שמעביר את החוויה העירונית של הילדות. הפארקים הירוקים, הפינות הקסומות, הצבעוניות והטבע שמבצבץ לו באפרוריות העירונית.
חווית העבודה על החנות היתה מדהימה. נהנתי מכל שלב, מהתכנון, מהביצוע (שכלל את המידוף, השיפוץ, הצביעה, התלייה, עיצוב והכנת האיבזור וכל מה שאפשר להעלות על הדעת...) ומהפיכתו של החלום אט אט למציאות. היתה לי הזדמנות נדירה לעבוד עם זוג מקסים שהאמין בי ושיתוף הפעולה בינינו היה לא פחות ממושלם. כשמערבבים חברות ועסקים תמיד יש סיכון שלוקחים, חשש שמא תקריב אחד מהשניים. שמחה לבשר שזה לא קרה, גם זכיתי לעבוד על פרוייקט מדהים, מעניין ומאתגר וגם רכשתי חבריי אמת לחיים (תודה רבה לשניכם, אוהבת אותכם ומאמינה בכם בכל ליבי). 
ובלי השתפכויות נוספות ומיותרות הנה קצת תמונות, כדי שתראו שהכל אמיתי ושלא סתם נעלמתי לאי אלו חודשים... 


כך זה נראה די בהתחלה, אחרי קצת קילופים ושפיכטולים
ואחרי כמה שבועות שעיקרם לילות וסופי שבוע כמעט ללא שינה




 ורק כדי שתוכלו להתרשם מהפריטים המקסימים, קצת תמונות (שאני צילמתי),  של קולקצית החורף של Noya&Tush:


תוכלו להתרשם משאר הקולקציה שלהם גם באתר וגם בדף הפייסבוק של Noya&Tush.

ולסיום. במסגרת חזרה מלאה לעבודה הסדירה הכוללת קבלת הזמנות ובאופן כללי שאיפה להגשמת חלומות... אני שמחה להודיע כי ביום שישי הקרוב אשתתף במכירה מקסימה שתתקיים ב"סטודיו אדוושקה" בישוב רעות. במכירה תשתתפנה  יוצרות מתחומי העיצוב השונים ויהיו שם פריטים לילדים, לאמהות ולבית. אני בטוחה שיהיה מקסים, עוד פרטים בהזמנה:
זהו, שמחה לחזור לעינינים. מבטיחה לעדכן שוב בקרוב,
המשך שבוע מקסים ושנה טובה (כי עדיין לא איחלתי),
חגית

11 תגובות:

  1. אחרי הפרגון אצל ציפי שמחתי לראות גם את הפוסט שלך. העיצוב יפה, מזמין ושמח! אהבתי. החיבור בינכן נהדר. יופי של צילומים.

    השבמחק
  2. רותי צחורי13.11.2011, 21:45

    הכל נראה נפלא, נעים לעין ובעיקר מזמין. בהצלחה רבה:))

    השבמחק
  3. אנונימי13.11.2011, 22:05

    וואו, איזה פוסט מדהים, העיצוב יפהפה, הצילומים משגעים, פשוט תענוג.
    איזה כיף שעידכנת את הבלוג
    תמשיכי לפרוש כנפיים ולהמריא
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  4. הי חגית. פוסט יפה ומלמד. הילה ואלעד אנשים מקסימים, והעיצובים של הילה נהדרים בעיני. הצלחת להעביר את הרעיונות של הילה ואת החזון וזה מה שהכי חשוב.הסך הכל יצא נהדר!המשך דרך מוצלחת!

    השבמחק
  5. עיצוב משגע ונפלא!!

    השבמחק
  6. השילוב של שתיכן עובד!!!! כמה כיף שהצלחת להעביר את החזון של הילה-החנות נראית מקסימה ומזמינה (שלא לדבר על הצילומים המקסימים

    בהצלחה, בשישי ובכלל בכל המיזמים שאת בטח כבר רוקחת (-:

    השבמחק
  7. כל פעם שאני בקניון אני מסתכלת ומתפעלת. החנות יפהפיה. שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  8. מרשים ביותר!!!! יפיפה ביותר!!! ומזמין ביותר!!!
    המון המון המון הצלחה..... נראה מבטיח
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  9. פשוט יפיפה !
    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  10. יופי של פריטים ויופי של בלוג!
    איילת

    השבמחק
  11. נראית תענוג של חנות, חייבת לבקר שם. את הילה אני מכירה דרך הפייסבוק ואותף דרך השיפוץ המדהים הזה. כל הכבוד! צבעוניות נהדרת.

    השבמחק