יום שבת, 2 ביולי 2011

לוח, גיר ויום הולדת

דני בן שנתיים,
השבוע לפני שנתיים הוא הגיח לעולם, דומה שתי טיפות מים לאחיו הגדול. 
כבר מהשבוע הראשון היה ברור כי החוויה שונה לחלוטין: דני נולד תינוק מתחשב ואת מספר הפעמים שהתעורר בלילה, מאז ועד היום, ניתן למנות  בקושי על יד אחת.
דני עדיין אוהב לישון אבל כשהוא ער הוא ער לחלוטין. ילד שמח, אוהב להשתולל, מפטפט בלי הרף, מצחיק ובעל חוש הומור מצויין. אח מקסים ומחבק ליונתן (גם כשיונתן כבר נאנק מכאב ובקושי נושם בתוך חיבוק הדוב), דני אוהב מוזיקה, אוהב לנגן בכל כלי נגינה ושר לעצמו ולנו כל היום. 
יצא כך שהעסק החדש שלי נולד בשבוע יום ההולדת של דני, מקרי? סמלי? בעיקר משמח, מעודד וממלא אותי באופטימיות. יצירה אחת בעיתויי הזה כבר מוכיחה את עצמה. אם העיתוי מתאים, הנחישות, האמונה והשאפתנות כבר כאן, יש לי תחושה שדברים זורמים בכיוון הנכון.


בחורף ביקשו ממני המטפלות בגנון של דני, גנון דקל, לראות מה אפשר לעשות עם כיסא ישן ומתפרק שמצאו ליד מכולת האשפה. יצא כך שהחורף עבר לו וגם האביב כבר פסח עלינו ולא הגעתי לטפל בכיסא. בשבוע שעבר החלטתי להתניע את הפרויקט הקטן הזה ולהשמיש את הכיסא כמתנה לגנון לכבוד יום ההולדת של דני.

ממבט ראשון היה נדמה לי כי צביעה תספיק, אך מסתבר שהכיסא דרש די הרבה חיזוקים והדבקות והצביעה הפכה לעניין הפשוט בסיפור. אז הנה הוא, כסא יום ההולדת החדש של גנון דקל. 








במסגרת הפרויקטים שדחיתי כבר המון זמן שיפצתי לאחרונה לוח בית ספר ישן שמצאתי בנגריה בה אני מבלה את רוב שעות העבודה שלי (לנגריה ולבנצי, הנגר הקסום שמפעיל אותה בכשרון ובאהבה יוקדש פוסט מיוחד בקרוב מאוד). הלוח היה במצב די גרוע, כשרובו מכוסה חריוני יונים ושאר הפתעות מעוררות תיאבון, אבל ברגע שהבחנתי בו כבר יכולתי לדמיין אותו תלויי במרפסת ואת שני הבנים שלי מעבירים את אחרי הצהרים של הקיץ בקשקוש מהנה. 




בינתיים כבר הספקנו לבלות כמה שעות איכות ליד הלוח, יונתן שאוהב מאוד לצייר נהנה
ממנו במיוחד וחוץ מההנאה הצפוייה כל התכנסות סביב הלוח מלווה גם במאבקים: על הגירים,   השרפרפים ועל מיקומו של קו ההפרדה אותו טורח יונתן לסמן בקנאות... בכל זאת אחים לא?


אני ממשיכה בעשייה, מקבלת הזמנות בשמחה ונהנית מהעצמאות ומהלמידה היומיומית הכרוכה בפיתוח העסק החדש שלי.  אני נהנית לעבוד בעץ ומפתחת במקביל כמה רעיונות שכבר מזמן חלמתי לממש...
היום הורדתי מן הרשת את דף הפייסבוק, הבלוג וחשבון המייל של תלתן, במהלך השבועות הקרובים אעלה אלבומים חדשים של מוצרים לדף הפייסבוק  החדש שלי. מי שמעוניין במוצרים מוכרים מבית תלתן או מעוניין במוצרים בהזמנה מיוחדת, מוזמן ליצור איתי קשר במייל.


זהו, עד הפעם הבאה,
תמשיכו לחלום.


שבוע מקסים!
חגית

9 תגובות:

  1. אהבתי את התוצאה של הכסא המקסים
    ולוח תמיד מנצח אצל הילדים.
    נעים להכיר את הבלוג:)

    השבמחק
  2. נהדרת כרגיל, מחכה לעוד ממך

    השבמחק
  3. איזה יופי של דברים..מזל טוב לרגל כל השמחות ובהצלחה!

    השבמחק
  4. הכסא מקסים!!
    הלוח נראה שוס!!

    בהצלחה ומזל טוב!

    השבמחק
  5. איילה2.7.2011, 23:17

    הכסא יצא מקסים. והלוח הורס.
    מזל טוב לילד, ולבלוג החדש.

    השבמחק
  6. הבלוג מקסים - האוירה, הצילומים והתוצרים כולם. יפה לנו..!!

    השבמחק
  7. תודה לכולכן על הפרגון! היה לי כיף להתיישב ליד המחשב!

    השבמחק
  8. מרשים ביותר!!!!
    הכסא הזה הולך לשמח הרבה לבבות קטנטנים {וגם גדולדולים בורו!!} והלוח? אחחחחח הלוח מדהיםםםם
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  9. אנונימי13.7.2011, 23:29

    איזה בלוג חלומי, מה זה הכסא המדהים הזה? מה זה הילד היפה הזה? והלוח של בית ספר? (טוב, קצת עירבבתי בין כמה דברים חמודים פה...).
    נרשמתי (מיידית) לעדכונים.
    נשיקות נשיקות נשיקות
    מקופלת

    השבמחק